Další služby:
- Roční fyzická kontrola funkčnosti zařízení (1 x ročně).
Odběratel může požadovat u dodavatele provedení roční fyzické kontroly funkčnosti zařízení. Tato služba je poskytována pouze na výslovný požadavek zákazníka a její případné provedení je zahrnuto v Ceně služby. Dodavatel doporučuje její provedení 1x ročně. V rámci této služby nejsou zahrnuty a zákazník hradí cestovní náklady ze sídla dodavatele k zákazníkovi, a to dle platného ceníku dodavatele dostupného na www.acsline.cz.
Další záruky a specifikace plnění ze strany dodavatele:
Dodavatel se zavazuje reagovat a řešit servisní požadavky (chyby software / hardware) podle charakteru nahlášeného požadavku následujícím způsobem:
Havarijní stav – chyba/problém, který má takový vliv na funkčnost systému jako celku, že není možné se systémem pracovat podle povahy jeho určení, ani žádným náhradním způsobem.
- chyba způsobená problémem řídícího software bude řešena v nejkratším možném čase pomocí vzdáleného připojení v rámci vymezeného času dostupnosti služby. Reakční doba a započetí řešení požadavku od nahlášení je 2 hodiny. Nejzazší termín pro vyřešení požadavku je do 48 hodin od nahlášení.
- chyba způsobená nefunkčností hardware bude řešena v nejkratším možném čase pomocí vzdáleného připojení v rámci vymezeného času dostupnosti služby. Vyřešení max. do 48 hodin od nahlášení požadavku poskytnutím náhradního dílu ve stejné nebo odpovídající kvalitě, případně výjezdem technika na místo instalace pro uskutečnění opravy.
Provozní chyba – chyba, která neumožňuje používání software nebo hardware popsaného v uživatelské dokumentaci platné při dodání systému. Chybu je možno dočasně „obejít“ náhradním řešením či jiným postupem/nastavením. Vyřešení provozní chyby proběhne do 5 pracovních dnů od nahlášení přijetím náhradního či dočasného řešení pro zajištění provozu. Finální vyřešení provozní chyby max. do 1 měsíce.
Drobná chyba – chyba, která zásadně neovlivňuje používání systému, popsaného v uživatelské dokumentaci platné při dodání systému. Odstranění chyby bude provedeno v některé následující verzi upgrade dle vývojového plánu výrobce.
Podmínkou pro řešení servisních požadavků ve lhůtách shora uvedených je úspěšné provedení roční fyzické kontroly funkčnosti zařízení dodavatele v cyklu nejméně jednou ročně.