Vyjmenování oblastí, které nespadají do čerpání z hodinové dotace:
Po přijetí požadavku v oblastech mimo čerpání hodinové dotace proběhne analýza požadavku s odhadem časové náročnosti. Plnění proběhne po odsouhlasení cenové nabídky. O dobu od předložení do potvrzení cenové nabídky se prodlužují garantované doby plnění na straně dodavatele.
- Prvotní konfigurace SW/HW a základní školení a implementační práce
- Převody databáze na generačně nové verze programů (jiný typ programu/databáze)
- Přesuny SW, který je Předmětem plnění na jiné servery, změna datového uložiště
- Sloučení a rozdělení databází či jiné zásadní změny fungování Předmětu plnění
- Opravy dat a hromadné zásahy do databáze
- Tvorba/úprava exportů, tiskových sestav, programových scriptů (jakékoliv práce programátora)
- Všechny komponenty neuvedené v příloze č. 3 servisní smlouvy
- Všechny ostatní prvky a související systémy třetích stran (zejména ICT vybavení, OS, SQL, IIS apod.)
Vymezení Předmětu plnění:
Předmětem plnění pro poskytování služeb je systém (nebo jeho část) dodaný odběrateli poskytovatelem služeb (nebo jeho partnery). Rozsah/části systému a úroveň služeb, které spadají do oblasti plnění a garancí je popsána v servisní smlouvě v článku II. a upřesněna v příloze č. 3 servisní smlouvy. Není-li sepsána servisní smlouva je předmět plnění definován textací faktury a Obchodními podmínkami dodavatele.
Plnění služby HOTLINE PLUS se vztahuje na všechny požadavky týkající se funkce systému jako celku. Zahrnuje software i hardware a další oblasti dle rozsahu smlouvy. Podmínkou pro řešení servisních požadavků v garantovaných lhůtách je zřízení trvalého vzdáleného připojení a úspěšné provedení Preventivní prohlídky nejméně jednou ročně a odstranění zjištěných nedostatků.
Záruky a specifikace plnění ze strany dodavatele:
Dodavatel se zavazuje reagovat a řešit servisní požadavky týkající se předmětu plnění podle jejich charakteru níže popsaným způsobem. Podmínkou pro řešení servisních požadavků v uvedených lhůtách je nutnost používání nejnovější dostupnou verzi software. Každý požadavek musí být předán skrze centrum technické podpory, nebo telefonicky na vyhrazeném telefonním čísle, které je uvedeno v příloze č. 2, jasnou formou s přesným popisem problému/požadavku.
Havarijní stav – chyba/problém, který má takový vliv na funkčnost systému jako celku, že není možné se systémem pracovat podle povahy jeho určení, ani žádným náhradním způsobem.
- chyba způsobená problémem řídícího software bude řešena v nejkratším možném čase pomocí vzdáleného připojení v rámci vymezeného času dostupnosti služby. Reakční doba a započetí řešení požadavku od nahlášení je 4 hodiny v čase dostupnosti služby. Nejzazší termín pro vyřešení požadavku je do 48 hodin od započetí řešení.
- chyba způsobená nefunkčností hardware bude řešena v nejkratším možném čase pomocí vzdáleného připojení v rámci vymezeného času dostupnosti služby. Vyřešení nejpozději do 2 pracovních dnů od nahlášení požadavku poskytnutím náhradního dílu ve stejné nebo odpovídající kvalitě, případně výjezdem technika na místo instalace pro uskutečnění opravy.
Provozní chyba – chyba, která neumožňuje používání software nebo hardware popsaného v uživatelské dokumentaci platné při dodání systému. Chybu je možno dočasně „obejít“ náhradním řešením či jiným postupem/nastavením. Vyřešení provozní chyby proběhne do 7 pracovních dnů od nahlášení přijetím náhradního či dočasného řešení pro zajištění provozu. Finální vyřešení provozní chyby max. do 1 měsíce.
Drobná chyba – chyba, která zásadně neovlivňuje používání systému, popsaného v uživatelské dokumentaci platné při dodání systému. Odstranění chyby bude provedeno v některé následující verzi upgrade dle vývojového plánu výrobce.