Docházkový software ADS MINI slouží k základní evidenci odpracované doby a přípravu tištěných podkladů pro zpracování mzdové agendy. Jedná se "light" variantu software ADS 4, určenou pro malé provozy, ve kterých je požadavek na jednoduché sledování docházky zaměstnanců bez zbytečného množství nepotřebných funkcí. Počítá příchody/odchody nebo standardní přerušení pracovní doby. Prostředí programu a ovládání je velmi intuitivní bez nutnosti školení obsluhy.
Popis software ADS MINI v PDF.
ADS 4 | MINI | VLASTNOST |
neomezeno | 1 | počet připojených terminálů |
ano | ne | zobrazení salda na terminálu |
neomezeno | 100 | počet zaměstnanců |
neomezeno | 1 | počet přiřazených ID médií pro každou osobu |
ano | ne | síťový provoz |
ano | ne | export/import dat |
ano | ne | směny, kalendáře, fondy pracovní doby |
ano | ne | evidence přestávek |
>60 | 6 | počet tiskových sestav |
ano | ano | editace tiskových sestav |
Docházkové terminály jsou určeny pro sběr a předzpracování informací o docházce zaměstnanců. Zpravidla se terminály umísťují ve vrátnicích nebo přímo ve výrobních halách, na podlažích administrativních budov, případně na jiných místech dle požadavků zákazníka.
Každý ze zaměstnanců obdrží osobní identifikační médium - bezkontaktní kartu. V programu jsou definovány události pro evidenci docházky (příchod do práce, odchod na služební cestu, odchod k lékaři, ...)
Pracovník přijde se svým ID médiem k docházkovému terminálu, zvolí operaci, kterou chce provést a přiloží ID médium ke čtecímu zařízení. Údaje o průchodech jsou zaznamenány v paměti terminálu a jsou zasílány do sběrného počítače.
Program DOCHÁDZKA MINI obsahuje tiskové výstupní sestavy, které slouží jako podklady pro zpracování mezd. Jedná se o přehledy po jednotlivých dnech a zaměstnancích, nebo také souhrnný přehled za celou společnost.
Všechny výstupní sestavy lze ukládat ve zvoleném formátu: txt, csv, rtf, html, xls, jpg, gif, bmp, emf, wmf a pdf.
Instalace docházkového systému je velice snadná. Montáž docházkového terminálu představuje vyvrtání čtyř děr a umístění držáku docházkového terminálu, natažení komunikačního kabelu a připojení kabelu do počítačové zásuvky a napájení do zásuvky elektrické. Instalace software je velice jednoduchá a intuitivní. Po instalaci jsou nastaveny komunikační parametry a jen v případě potřeby je můžete snadno změnit. Vynikající funkcí je načtení přiložených bezkontaktních karet do programu. Na docházkovém terminálu nasnímáte za sebou karty a v programu zvolíte v menu načtení karet z terminálu. Karty budou načteny a současně budou vytvořeny jednotlivé osoby, u kterých stačí zadat jméno a příjmení. Docházkový systém je připraven pro evidenci docházky Vašich zaměstnanců.
Používáním docházkového systému dosáhnete omezení chybovosti při zpracování dat o docházce, lepšího využívání pracovní doby kvalitativním zvýšením osobního přístupu zaměstnanců k pracovním povinnostem (zvýšení pracovní morálky).
Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.
ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov
Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz