Služby technické podpory - HOTLINE

V rámci maximálního využití a efektivity identifikačních systémů ACS-line a zvýšení uživatelského komfortu, nabízíme uživatelům služby technické podpory a údržby v několika úrovních.

Předplacením servisní služby zajistíte maximální podporu vašich softwarových i hardwarových produktů systému ACS-line.

 

Využitím nabídky servisních služeb získáte

  • přístup k nejnovějším verzím programů, které vždy sledují aktuální legislativu
  • nové funkce a vylepšení, v rámci nových verzí programů
  • aktivní předcházení vzniku havarijních stavů
  • minimalizování nákladů a škod v případě výskytu poruchy
  • získávání dalších výhod pro budoucí rozšiřování systému

Klienti s platnou servisní službou mají přiděleno vyhrazené telefonní číslo, na kterém budou jejich požadavky přednostně vyřízeny. Reakční doby a rozsah poskytované podpory záleží na typu předplacené služby. Pro přístup k servisní podpoře HelpDesk slouží stránky http://helpdesk.estelar.cz. Pro instalace většího rozsahu lze sjednat individuelní podmínky a reakční doby.

 

Služby jsou rozděleny do tří základních úrovní s možností rozšíření

START

HOTLINE

HOTLINE+

 

V případě zájmu o některou ze Služeb Technické Podpory si můžete nechat vytvořit cenovou kalkulaci na e-mailu aktivace@estelar.cz

 

Servisní podpora

Konfigurátor

E-shop

Kontakty

Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.

ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov

Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz

↑ nahoru