V rámci maximálního využití a efektivity identifikačních systémů ACS-line a zvýšení uživatelského komfortu, nabízíme uživatelům služby technické podpory a údržby v několika úrovních.
Předplacením servisní služby zajistíte maximální podporu vašich softwarových i hardwarových produktů systému ACS-line.
Využitím nabídky servisních služeb získáte
- přístup k nejnovějším verzím programů, které vždy sledují aktuální legislativu
- nové funkce a vylepšení, v rámci nových verzí programů
- aktivní předcházení vzniku havarijních stavů
- minimalizování nákladů a škod v případě výskytu poruchy
- získávání dalších výhod pro budoucí rozšiřování systému
Klienti s platnou servisní službou mají přiděleno vyhrazené telefonní číslo, na kterém budou jejich požadavky přednostně vyřízeny. Reakční doby a rozsah poskytované podpory záleží na typu předplacené služby. Pro přístup k Centru technické podpory slouží stránky https://podpora.estelar.cz/. Pro instalace většího rozsahu lze sjednat individuální podmínky a reakční doby.
Služby jsou rozděleny do těchto základních úrovní s možností rozšíření
V případě zájmu o některou ze služeb Technické podpory si můžete nechat vytvořit cenovou kalkulaci na e-mailu obchod@estelar.cz