Služba technické podpory HOTLINE+

HOTLINE+ - soubor služeb, pro veškerou technickou podporu a údržbu systému jako celku (software i hardware). Jedná se o předplacenou službu na 12 nebo 24 měsíců. Služba HOTLINE+ zahrnuje také preventivní opatření pro předcházení havarijních stavů.

HOTLINE+ obsahuje

  • Vše dle služby HOTLINE
  • 1x ročně provedení fyzické kontroly všech zařízení a stavu databáze
    (hradí se pouze doprava a případné náhradní díly mimo záruku)
  • 1x ročně 3 hod. konzultací v sídle vaší firmy
    (hradí se pouze doprava, případné další požadavky za zvýhodněné ceny)
  • zvýhodněná cena servisních zásahů a jiných prací (sleva 15% z ceníkových cen)
  • zvýhodněná cena na nové komponenty pro rozšíření systému (sleva 10% z ceníkových cen)
  • okamžité řešení havarijních situací (garantované odstranění závady do dvou pracovních dnů)
    (v tomto případě je zákazníkem hrazena pouze doprava a případné náhradní díly mimo záruku)

Služba je poskytována v pracovní dny, v čase 7:00 - 22:00 hod.

Servisní podpora

Konfigurátor

E-shop

Kontakty

Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.

ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov

Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz

↑ nahoru