Služba technické podpory HOTLINE

HOTLINE - soubor služeb, který garantuje novému uživateli přístup k novým verzím programů, informacím od výrobce systému a především možnost využívání služeb technické podpory. Jendná se o předplacenou službu na 12 nebo 24 měsíců. Služba HOTLINE zahrnuje pouze technikcou podporu a údržbu software. Záležitosti spojené s hardwarem jsou řešeny dle záručních podmínek.

HOTLINE obsahuje

  • Vše dle služby START
  • započetí řešení zadaných požadavků nejpozději následující pracovní den od přijetí požadavku
  • bezplatné opravy poškozených datových souborů
  • zvýhodněný přechod na generačně novou verzi softwaru
  • zvýhodněná cena na pravidelné hromadné školení uživatelů (termíny viz. Školení)
  • zvýhodněná cena servisních zásahů a jiných prací (sleva 10% z ceníkových cen)

Služba je poskytována v pracovní dny, v čase 8:00 - 16:30 hod.

Servisní podpora

Konfigurátor

E-shop

Kontakty

Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.

ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov

Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz

↑ nahoru