Docházkový systém

Docházkový systém ACS-line pro evidenci a vyhodnocení docházky, přípravu podkladů pro mzdy, sledování přítomnosti na pracovišti a pohybu zaměstnance v průběhu pracovní doby. Maximálně sofistikovaný a neustále zdokonalovaný díky dlouhodobým zkušenostem v praxi a vždy v souladu s aktuální legislativou. Součástí docházkového systému jsou také funkce pro přístupový systém, který umožňuje kontrolu pohybu osob pomocí stejného ID média.

Schéma systému práce s docházkovým systémem

Systém poskytuje široké možnosti uživatelské konfigurace

  • libovolný model pracovní doby pro každého pracovníka
  • uživatelsky definované kalendáře a časové složky
  • různé možnosti nastavení pro schvalování, převádění
  • nebo proplácení přesčasů a příplatků
  • evidence návštěv
  • plánování absencí a kapacit
  • centrální správa poboček firmy, mobilní docházka

Práce s daty

  • přístup k datům prohlížení nebo editace dle oprávnění
  • editace, korekce, schvalování podle oprávnění
  • množství tiskových sestav
  • vytváření grafů, editor výstupních sestav
  • libovolné exporty pro mzdové systémy
  • webové rozhraní "tenký" klient

Možnosti identifikace

  • bezkontaktní média (karty/čipy - k identifikaci není nutný kontakt se snímačem)
  • kontaktní čipy (vysoká odolnost proti mechanickému poškození, vlhku, mrazu a mastnotě)
  • biometrická identifikace-otisk prstu (uživatelé nepotřebují žádná další média, lze kombinovat se zadáním PIN pro vyšší úroveň zabezpečení)

Popis funkce docházkového systému

Každý ze zaměstnanců obdrží osobní identifikační médium. Jako médium mohou být čipy DALLAS v podobě klíčenky, nebo bezkontaktní transpondéry (karty, přívěsky...). ID médium se přiřazuje na kartě zaměstnance spolu s dalšími osobními údaji a předpisy pracovního režimu. V programu se definuje všechen připojený hardware a jeho vlastnosti. Pro každý terminál můžete nadefinovat až 50 různých operací pro průchod terminálem (příchod do práce, odchod k lékaři, odchod na služební cestu, odchod na jiné pracoviště, ...). Pro každou operaci lze definovat chování při dalším automatizovaném zpracování, způsob zápočtu a zobrazení v přehledových sestavách. Každému pracovníku je přiřazen kalendář, podle kterého je mu počítán fond pracovní doby a následné přesčasy. Program obsahuje předdefinované státní svátky, které jsou pak automaticky započítány do výsledků pracovníka. Načítání dat z terminálů se provádí ručně v případě potřeby nebo jej lze jako další funkce programu přednastavit automaticky v plánovači úloh. Výsledný algoritmus pro výpočet odpracované doby je dán individuálním nastavením dle potřeby podniku.

Zpracovaná docházka

Zpracovaná data o docházce program přehledně graficky zobrazí s možností manuální úpravy. Do již zpracovaných dat můžete vkládat nebo upravovat operace. V případě chyby můžete vložit docházku dle kalendáře. Veškeré provedené změny jsou zvýrazněny tak, aby ruční úprava dat byla zřetelně označena. U upravených údajů je také označeno, kdo změnu provedl. Nastavením přístupových práv můžete editaci docházky omezit pouze pro osoby, které mají právo docházku upravovat. Pro tisk výsledků je předdefinováno mnoho formulářů tiskových sestav a další lze uživatelsky definovat. K disposici jsou také upravitelné exporty dat pro další zpracování.



Software pro docházkový systém

Pro správu a vyhodnocení dat v docházkovém systému slouží program DOCHÁZKA ADS 4, který umožňuje širokou uživatelskou parametrizaci pro libovolný typ pracovní doby. Program Vám poskytne komplexní údaje o docházce pro zpracování mezd. Ukáže využívaní pracovní doby zaměstnanců i celé firmy a zpracuje velké množství tiskových podkladů pro mzdy. V editoru sestav je možno vytvářet vlastní tiskové sestavy a datové exporty.


Pro jednoduché aplikace, kde postačuje pouze výpočet základní odpracované doby, může být použita zjednodušená verze DOCHÁZKA MINI, která je dodávána jako součást zvýhodněných balíčků ACS-kit.



Klíčové vlastnosti docházkového systému

  • Načítání dat do systému probíhá přes evidenční terminály pomocí identifikačních médií zaměstnanců.
  • Docházkové terminály jsou umístěny na klíčových místech objektu, u hlavních vchodů či vstupů na pracoviště, kde probíhá evidování příchodů, odchodů a volitelných přerušení pracovní doby.
  • Pro každou operaci lze definovat způsob chování při dalším zpracování (způsob zápočtu, automatické ukončení nebo opakování, zaokrouhlování apod.).
  • Údaje o průchodech, včetně přesného data a času, jsou uloženy v terminálu a přenášeny do počítače, kde probíhá jejich zpracování a vyhodnocení.
  • Vyhodnocení výsledků probíhá v měsíčních obdobích, nebo v libovolném jiném intervalu.
  • Zpracovanou docházku lze upravovat na základě oprávnění a provádět schvalování na několika úrovních.
  • K dispozici je velké množství předvolených tiskových sestav, které je možné prohlížet na obrazovce nebo tisknout, a dále různé formáty exportů pro mzdové a personální systémy.
  • Docházkový systém lze současně využívat jako přístupový systém k otevírání dveří, turniketů nebo závor dle přístupových práv.

Servisní podpora

Konfigurátor

E-shop

Kontakty

Potřebujete poradit s výběrem správného výrobku? Kontaktujte nás.

ESTELAR s. r. o.
Palackého 744/1, 769 01 Holešov

Tel.: +420 573 394 894
Tel.: +420 571 117 858
E-mail: obchod@estelar.cz

↑ nahoru