Modul E-KLIENT

Tuto aplikaci ocení zvláště společnosti, které zaměstnávají terénní pracovníky a které chtějí jednoduše a s nízkými pořizovacími náklady evidovat jejich docházku, ocení tuto aplikaci. Uplatnění E-KLIENTa najde také tam, kde chce firma poskytnout zaměstnancům informace o jejich docházce na vlastních mobilních telefonech. Zaměstnanci si přes mobil mohou evidovat např. začátek práce, příjezd k zákazníkovi, odjezd od zákazníka, příjezd na centrálu. Každý záznam obsahuje GPS souřadnici, čímž je umožněna kontrola místa, kde byl záznam pořízen. Vedení společnosti takto získá informaci, zda je nebo byl zaměstnanec u zákazníka a zda tam byl v dohodnutý čas.

Mezi nejdůležitější funkce mobilního klienta patří evidence a prohlížení docházky, plánování dovolené a jiných absencí, monitorování a firemní kontakty.

Aplikace umožňuje evidovat vkládané záznamy, např. začátek a konec práce, přerušení pracovní doby z důvodu návštěvy lékaře, přestávky na oběd atd., dále vkládat požadavky na dovolenou nebo jinou absenci a zobrazit stav žádosti. Docházku je možné prohlížet na denní nebo měsíční úrovni, takže máte pod kontrolou počet odpracovaných hodin, přesčasů a absencí. Potřebujete mít přehled o pohybu vašich zaměstnanců? Pak se může hodit přehledné zobrazení přítomnosti zaměstnanců. V mobilním telefonu jistě oceníte seznam zaměstnanců včetně telefonních čísel a e-mailů, díky němuž pouhým proklikem zaměstnanci zatelefonujete nebo odešlete e-mail.

Funkce mobilního klienta:

Evidence docházky na mobilním telefonu

  • Vložení docházky (začátek a konec práce, přerušení pracovní doby – lékař, přestávka atd.).
  • Přidání GPS souřadnice k uloženému záznamu nebo dohledání adresy místa, z něhož byl proveden záznam do docházky.
  • Možnost evidovat práci na zakázkách.

Plánování dovolené a jiných absencíhome office

  • Vložení požadavků na dovolenou nebo jinou absenci. 
  • Zobrazení stavu, zda byla žádost schválena.

Prohlížení docházky

  • Přehled výsledků docházky na denní a měsíční úrovni. 
  • Kontrola odpracovaných hodin, přesčasů, absencí.

Monitorování

  • Zobrazení přítomnosti zaměstnanců.

Firemní kontakty

  • Zobrazení seznamu zaměstnanců s telefonním číslem a e-mailem.
  • Snadno si vytvoříte firemní telefonní seznam i s e-mailovými kontakty. Seznam je aktivní a umožňuje vytáčet telefonní čísla, psát sms zprávy nebo e-maily. 

Aplikace je určena pro mobilní telefony s operačním systémem Android a iOS. V případě aktivního datového připojení pracuje online, v opačném případě se data v telefonu uchovávají a při obnovení datového připojení se odešlou na server.

Aplikace je ke stažení zdarma na Google PlayiOS .

Katalogový list - PDF

Fotografie

↑ nahoru