Pokud hledáte řešení pro evidenci Docházky pro terénní pracovníky nebo evidenci Docházky v režimu Home office máme pro Vás jednoduché řešení.
Mezi důležitější funkce mobilního klienta patří evidence a prohlížení docházky, plánování dovolené a jiných absencí, monitorování a firemní kontakty.
Aplikace je ke stažení zdarma na Google PlayiOS .
V případě aktivního datového připojení pracuje online, v opačném případě se data v telefonu uchovávají a při obnovení datového připojení se odešlou na server.
Mobilní aplikace E-KLIENT nabízí skvělé řešení:
- evidence docházky na služebních cestách, v terénu nebo z pohodlí domova (Home office)
- žádanky o dovolenou
- plánování dalších absencí a schvalování
- monitorování přítomnosti zaměstnanců v reálném čase
- denní/měsíční průběžné výsledky a zpracované docházky
- mobilní aplikace eviduje také GPS souřadnice vašich zaměstnanců
- aplikace je určena pro mobilní telefony Android a iOS
Pro více informací nebo vaše dotazy kontaktujte prosím
obchodní oddělení 573 394 894.